Nick:
Uživatel nepříhlášen
Komentář:
Zadávat příspěvky může pouze registrovaný uživatel.
30.5.2010 20:28 - Mefisto
Časomíra bude mít plné ruce práce
27.5.2010 19:06 - pointss
je to fakt, pořadatelé nějaké třídy spojí a to se někomu nelíbí, když jedou zvlášt, jsou hlasy, že je moc tříd. Budme rádi, že to funguje tak, jak to je, občas něco nevyjde, ale z 95 procent je vždy vše super.
27.5.2010 15:09 - Igy
Mega luxusní článek

Ještě dodám, že v neděli bylo krásně, ale v sobotu celkem děs, dvě bouřky, přívaly vody a bahna a díky tomu velké zdržení, poslední trénink se jel až ve 20:30! Bohužel i toto patří k příroďákům, poručit větru, dešti stále neumíme

Jinak k těm spojeným třídám. Je to velký problém časový, jezdců je čím dál víc a např. v Kyjově letos pojedeme samostatně 125 SP, 250 SP, ale 125SP+GP společně. Budeme muset asi také spojit i dvě třídy Klasiků. Nedá se nic dělat, ten den není nafukovací a musí být i rezervy, kdyby se náhodou něco stalo... a věřte že pro pořadatele to není příjemné, protože ať to uděláte jak chcete, vždy někoho naštvete
26.5.2010 17:48 - pointss
já bych býval tu yamahu nekazil, je to nějaký rok 1994 a bude to za chvíli docela sběratelsky cenné. Takhle letos uřezal atd a už se to zpět nedá.
26.5.2010 16:34 - Mefisto
Karel Kalina vestavěl do podvozku Yamahy 250 motor mono. Je to hybrid, ale jede to
26.5.2010 9:49 - pointss
ovšem u mon je třeba dodat, že kromě kehrera a pár němců, tady z našich mají pěkné motorky jen kameničtí, kalina a loučka, nic nemám proti monům, ale je ta třída, která se nikdy pořádně nechytla a umírá i u nás, na dromy už je nikdo nepustí kvůli oleji.
26.5.2010 8:42 - Ondrej
pointss: Ale tady těch mon jezdí hodně a myslím, že jsou ty závody skvělé, i když je problém olej a časté poruchy. Mě by mona docela chyběla a právě proto, že už je není nikde vidět a sem jezdí v hojném počtu, jsem rád, že jezdí. Hlavně taky Kehrer je legenda a vidět ho stále lítat takovou palbu je super zážitek.
26.5.2010 0:27 - pointss
k supermonům, já vím, že se jela jako mistrák, spíš ale nechápu, proč se mistrovství v supermono vyhlašuje, když je to třída, která umírá, evropský pohár ve Spa jelo deset lidí. Ale at se klidně jede, mě šlo jen o to, jak omezit počet tříd a třeba přidat kola 600 a nad 600. Jinak je pravda, že ve veteránech jezdí motorky, které jsou uměle přestavěné z cestáků, hodnota nula a takový závod fakt nemá smysl.Veteráni mají smysl - bud staří jezdci neho opravdové dobové závodáky.Mitošinka už jet nemůže, je bohužel na vozíčku.
25.5.2010 21:06 - Jura
Ondřej: Velký souhlas, za Hořice bych dvojnásobek jejich vstupného zaplatil naprosto ochotně a taky mě dokážou nasrat kecy lidí co mají zaplatit pár korun někde na erzetě a pak ani neví jak se tam chovat.
25.5.2010 17:19 - Ondrej
kobdzey: Budeš se divit, ale slyšel jsem okolo sebe, že zase zdražili a že jako je něco zase lepšího nebo maj něco navíc? Ti lidi si vůbec neuvědomují, co je vše potřeba, aby ty závody byly takové jaké jsou. 150 kč za celou neděli je opravdu nízká cena. Já platil jako vždy program, depenku na víkend a celovíkendovou vstupenku myslím 380 kč. Když vezmu pivka a klobásky, tak za směšnou cenu mám největší svátek. Nevím, co by lidi chtěli, vždyť i stanování a parkování je grátis. A když nepřijdou takový fandové, co to dát nechtěj, aspoň budu mít víc místa na focení.
25.5.2010 17:03 - kobdzey
Vsak jsem psal, ze by to asi neslo...prave s ohledem na chod mesta. A o tom jsem taky presvedcen,ze poradatele kazdym rokem odvadeji lepsi praci a dokazi se poucit z uplynulych rocniku a vzdy lepe pocitat i s temi necekanymi udalostmi. Si rikam, ze dat treba takovou hodinu a pul pauzy pred poslednim zavodem - litry,by nebylo na skodu - aby byla rezerva, casovy manko totiz vznikne vzdycky,at se snazis sebelip,protoze to neni v tvoji moci (karamboly,olej na silnici...). DVD je super pocin a velice me mrzi,jak tuto dulezitou sportovni akci ceska media prehlizeji

. Neni divu,vzdyt nedaji ani do sportovnich zprav vysledky WSBK...jeste jednu vec bych poradatelum vzkazal,kdybych mel moznost, ta cena 150 Kc je az smesne mala, v porovnanim cena treba v kinech,na koncertech ,atd... vzdyt je to celodenni super podivana. Nebal bych se to pristi rok zvednout klidne na 200-250 Kc, Duchodci 150, deti zdarma,studenti 150...verim,ze by s tim nebyl zadny problem
25.5.2010 16:49 - Ondrej
kobdzey: To nejde. Jak by lidi v Hořicích fungovali? Ve všední den nic takového nejde. Ale kluci vymýšlej nové varianty. Letos se vyskytli nečekané události a pořadatelé neměli čas na to reagovat a něco se nepovedlo, jak si přáli, ale jak vím od zdrojů, maká se na tom a příště zase budou závody lepší. Je tomu tak každým rokem. Letos už třeba všichni dobře slyšeli, bude i ofico DVD of FTJ Video (ti co dělali záběry na velkoplošnou obrazovku), podařilo se sem dostat další fáry ze zahraničí (třeba Rumiano, Gilpin jsou jezdci co jeli taky TT) a co jsem slyšel padat za jména na další rok...
25.5.2010 16:41 - kobdzey
Potiz je ta, ze by se asi nedalo rozsirit podnik 300 G castecne i na ctvrtek a tim padem by se daly 2-3 zavody odjet v sobotu odpoledne a nedele by tak mohla "dychat"
25.5.2010 16:18 - Ondrej
pointss: U těch Supermon pozor. Tato třída jako jediná je oficiální mistrovství republiky, proto taky jako jediná musela odjet warm-up. Tahle třída tam být musí. Pokud jde o SP250, myslím, že z prvního pokusu by se nemělo soudit. SP125 jsou extra pěkný závody a u SP250 by tomu mělo být brzy stejně. Když tam jede třeba Honza Volák, tak to je záruka, že slabá konkurence vpředu asi nebude

Jak píšu, historici mají až příliš prostoru a zájem o ně není velký. Jo, kdyby to jezdili jezdci jako Dekánek, Baláž, Mitošinka a další. Teď sleduju stejně jen pár jezdců jako pana třeba Tázlera, Loichta, Strapinu, Veselého a další, co taky jezdili dříve, ale koukat na uměle udělané závoďáky a za řidítky kluky, co nezávodili dříve (samozřejmě opět nemám na mysli jezdce, co jezdí i ostré jako Frantu Loučku nebo Honzu Voláka a další).
25.5.2010 15:42 - pointss
Je otázka, proč jela samostatně třída 250 SP, která má v řádech napsaný motor 4T a nakonec tam jedou jen sériové dvoutakty min 10 let staré. taky je otázka, zda má z hlediska budoucnosti smysl třída supermono. O dvě kategorie méně a je to. Nebo jen jedny veterány do 350, pětistovek stejně tam bylo málo a hlavně, v hořicích se nikdy třída do 500 do roku 72 nejela, tak proč tam mají jet motorky, které tam nikdy nejely, veterány mají smysl jako závod motorek, které v hořicích startovaly.
25.5.2010 15:30 - kobdzey
je fakt, ze tech kategorii je tam neunosne mnoho. Kdyz se stane nehoda, tak to znamena delay, ktery uz se nedozene. Ja chapu, ze litry musi byt posledni..na ne prisla vetsina lidi,ale nemuzou kvuli tomu dostavat na frak a jet az pozde vecer a jeste k tomu zkraceny. A souhlas, zruseni warm-upů neni dobry, hlavne kvuli bezpecnosti jezdcu
25.5.2010 15:17 - Ondrej
Díky. Tady je vidět, že spojení tříd je nesmysl. Bojují 125 i 250 a vzájemné souboje jen ničí závodění ve třídách. Loni zase se honil Luky Rážek s Podlipákem a Schinki jel na 4. místě a nemohl je pustit jako by byl o kolo zpět, ale taky bojoval a pak se stanou souboje nefér. Letošní nehoda, co jsi viděl jasně ukázala, že tohle je prostě nesmysl. Zrušení warm-upů je další blbost. Prostě historici mají svůj víkend a ostrý by měly mít taky celý jen svůj.
25.5.2010 14:51 - kobdzey
cau Ondrej. U Wolfiho je na ofiko strankach uveden jeho celkovy cas 25 sekund - predpokladam, ze to je udaj pri jeho poslednim projeti na mezicase - tim padem zaroven i prvni projeti (vic jich uz nestihl). Vypada to,ze by to tak mohlo byt. Ja si pri ty dramaticnosti ani neuvedomil,jestli je to prvni kolo, ale bylo to rozhodne na zacatku zavodu. Je fakt, ze to bylo v situaci, kdy dojizdel ty nejpomalejsi 125-ky (otazka je, zda by to bylo mozne uz v prvnim kolem,kdyz 250 startovaly s 20 sec delay). V inkriminovane dobe tam vlitl pres horizont a mel tak o 30 km/h vetsi rozdil, nez ten 125-kar, ktery fakt udelal takovej zvlastni manevr - rozhodne nepredpokladal,ze by ho nekdo mohl brat z vnejsku, skoro si zacinam myslet, zda nedelal pomyslne misto,aby ho mohli predjizdet vnitrkem - jenze kvuli tomu horizontu je najezd do te zatacky neprehledny....
25.5.2010 14:09 - Ondrej
kobdzey: Ten s tou dvěpade...nebyl to Wolfi Schuster..číslo 53 a žlutočervená Honda? Protože by mě zajímalo, kde a proč havaroval. Měl v té době vést a tedy být prvním, před Voitem, kdo se dostával před dvacky. Díky předem za info.
25.5.2010 14:02 - Ondrej
Martin Loicht je na technické univeritě ve Vídni profesorem. Skvělej chlapík. S brejličkama a věčně ušmudlanýma rukama, proto má tady přezdívku "Šmudla". Většinou kolem něho je vidět malé dcerky a kluk, co mu pomáhá s provozem celého závodního parku. A že těch strojů je požehnaně. Ten mladej kluk, co mu pomáhá se stal z českého fandy martinovou pravou rukou na všech závodech. taky ohromnej pohodář. ono, kdo na příro´dákách z těch kluků není pohodář, že?
25.5.2010 13:52 - Ondrej
Mě teda jeho přehled dost štval. Je škoda, že jak v TV, tak na závodech komentují ti, co sledují vše jen na monitoru a nerozeznaj jezdce přímo na místě

já teda být komentátor, tak zajdu mezi ty kluky, vše prohlídnu, zeptám se na vše, co může být zajímavé. Myslím, že to není takový problém, já to taky tak dělám a pak nepotřebuju ani komentář. Má dobrej hlas, dobrý hlášky, ale přehled a informace jen co načte z monitoru a programu.

Jinak závody jako vždy paráda a je to pro mě největší svátek...dokud se nedostanu na TT
kobdzey: Hlavní je ta atmosféra, co z tvýho psaní číší. Moc pěkný.

Škoda, že jsem Tě nepoznal na závodech.
24.5.2010 23:36 - kobdzey
ma osobity styl. Jinak na jinych webech se daji z reportu o zavodech zjistit podrobnejsi a presnejsi informace o 300 GH 2010. Ja jsem mel k dispozici jen sve dojmy a kuse info z rozhlasu,kdyz zrovna kolem nejely stroje...takze nepresnosti muzou byti
24.5.2010 23:27 - kevin
Mě ty přenosy ČT s Březinou starším bavily.
24.5.2010 22:59 - kobdzey
Kevine,ted si to vystihl presne

, ale mel fakt dost dobry hlody, to v televizi nikdy neuslysis a nemuzu rict,ze bych se nad tim nejak pohorsoval. Ke konci uz mel takovej zvlastni monolog,ktery zakoncil vetou : " ale vzdyt vy, mili divaci, nemusite reci nejakeho kecalka brat vubec vazne"

...propil se do stadia sebereflexe
24.5.2010 22:54 - kevin
Jezdci točili motory, Březina půllitry
Pěkné.
24.5.2010 22:18 - kobdzey
Dekuju

, to vite, jeste ted jsem plny dojmu,psalo se to uplne samo a to jsem se musel krotit,aby to nebylo jeste delsi

. Jinak komplet vysledky jsou na ofiko strankach,akorat nerucim za spravnost udaju - napr. u Indyho tam je jeste info,ze jede na Kawasaki. K jeho defektu u 600 ccm - selhal mu sroubek na radici pacce,tak nemohl radit

,jinak by ty sestikule i vyhral,lital tam neskutecne. U tech litru (KTM) pry nemeli cas naladit podvozek (v sobotu prselo), takze jeho motka byla nervozni a bylo tezky s ni jet
24.5.2010 20:12 - Jura
Tak tohle se čte samo, velká poklona
Taky sem se díval dvakrát jestli čtu dobře Michal Filla

Další plus je že Indy s Fillou trochu okořenili pole o BMW a KTM.
Je fakt že tohle chce zažít, ale z kobdzeyho článku atmosféra přímo dýchá
24.5.2010 19:13 - Mefisto
Super článek

Překvapilo mě, že jel závod v Hořicích i Michal Filla, ale proč ne? Nakonec je to pravděpodobně jeho první závod v Hořicích a skvělé třetí místo