jméno: heslo: | Registrovat
  tvmotomix.cz kyjovskyokruh.com www.terlickyokruh.nolimit.cz
 
 
 
Christian Salvesen - 8.1.2009
 
František Šťastný ve světě i doma (druhá část) Zdroj: Motorelax
Foto: archiv
Nick:
Uživatel nepříhlášen
Komentář:
Zadávat příspěvky může pouze registrovaný uživatel.
Strana:  1  2
15.1.2009 21:20 - kevin
Vyber si svuj avatar...
tak to vidíš, jaký jsem popleta. :-)
15.1.2009 20:21 - JVV
Vyber si svuj avatar...
To Kevin: Jel ČZ OHC 250 a vyšší třídy byly Jawa!
14.1.2009 23:11 - Mefisto
Mefisto
JVV: Máš velmi dobré info, byl bys naším dobrým redaktorem. Skvělá nabídka (flash) (ok)
14.1.2009 21:40 - kevin
Vyber si svuj avatar...
JVV: kooperace Jawa-CZ v těch letech. Těžko soudit, ale dílna CZ asi připravovala pro Frantu 500. Nižší objemy Jawa.
14.1.2009 21:13 - kevin
Vyber si svuj avatar...
wikipedii používám snad jen na to, kde se závodník narodil. A pro celkový přehled.
14.1.2009 21:10 - Minarelli
Minarelli
Chyby se vyskytují i na oficiálních stránkách motogp.com - třeba v minulosti, než změnili podobu stránek měli téměř u každého současného závodníka v profilech jezdců chybné datum narození. Internet je dobrá věc, ale spolehnout se na to často opravdu nedá.
14.1.2009 21:09 - JVV
Vyber si svuj avatar...
Hi, hi!!!
To Mefisto: Nemýlíš se! Ale František trénoval s Jawou 350 dvoutakt dvouválec šoupě! Tuhle motorku udělali v Jawě na základě odkoupené dokumehtace Rava 250! Čtyřvál na Manu 69 nejel, protože mu prdla skříň na předcházejících závodech v Irsku.
To Kevin: Neděláš dobře, Kevine! Zrovna tohle tam má Janek dobře! Itálie, Švédsko - 5.místo FŠ MZ! Ale v tomhle maj bordel i velice renomované knihy! Asi to víme jenom my! Protože Fš byl vždy přihlášen s Jawou! A v Ulsteru se dopisoval, tak tam je s MZ! Ale opravdu jel MZ!
A nyní otázka zní takto!
Na čem jezdil Franta v roce 1965 a 1966 ve 250? Když je všude uvedeno Jawa-ČZ?
To Variotek: Máš neskutečnou pravdu!!! Ale dohledávat, no, musí tě to bavit!
Honza
14.1.2009 20:46 - Variotek
Variotek
kevin: No já moc na wikipedii nespoléhám. Jenže chyby mohou být i u "spolehlivých" zdrojů. :-x
14.1.2009 20:40 - kevin
Vyber si svuj avatar...
no, zdroje jsou různých kvalit, ale dost zamrzí, když je těch renonců nemálo právě na wikipedii a v knížce o Šťastném od Dalibora Janeka.
Nejhorší časově je ověřování údajů. 10-I
14.1.2009 20:34 - Variotek
Variotek
No prosím jiný zdroj a jiné info. Pak si vyberte..tohle je i u F1 :-(
14.1.2009 20:11 - Mefisto
Mefisto
JVV: Nechci se mýlit, ale RAVO bylo RAVO. Jawa 350 (čtyřválec dvoutakt, šoupátko) snad na Manu ani nejela. Pak Jawa 350 neměla nikdy čtyřválec čtyřtakt, jen CZ 350 byla čtyřválec čtyřtakt.
14.1.2009 20:07 - kevin
Vyber si svuj avatar...
tak , dost věcí už je spravených.
Ověřeno je v r. 56 poprvé naši na Manu, Franta 21x bedna.
Franta v 57 poprvé na TT bylo přece v článku napsané, první bedna v 60 taky napsané, i když nepřímo.
Se ziskem bodů Franty Šťastného na motocyklu MZ v r. 61 spíše nesouhlasím. Pro Němce jel dle mého zdroje pouze v jednom závodě (GP Ulsteru v Sev. Irsku) a nebodoval.
14.1.2009 20:06 - Mefisto
Mefisto
Pokud by nebylo kritiky, tak bychom zpychli 9-I
14.1.2009 19:49 - Jura
Jura
JVV: Vždyť sem napsal že tě chápu .. ! Data mě zajímají ale ne až takhle dopodrobna.
Knížku sem naposledy viděl snad někdy na základce, ale když mluvíš o zježených chlupech tak se po tom mrknu !
:-)
14.1.2009 19:29 - kevin
Vyber si svuj avatar...
Honzo, už se na tom pracuje.........
:-)
14.1.2009 19:23 - Variotek
Variotek
JVV: Jestli chceš nějak pomoci, můžeš sem napsat klidně odkazy nebo literaturu odkud máš pordorbné info, aby se chyby příště neopakovaly. Sám ovšem vím, že i to není stoprocentní.
14.1.2009 19:15 - JVV
Vyber si svuj avatar...
To Variotek: Ale nevyšiluju, vždyť jsem jen upozornil na chyby, nic víc, nic míň!
Jen letmý souhrn! 1956 - naši v MS, 57 - FŠ poprvé v MS na TT,1960 - první bedna, 1968 - poslední, celkem 21(4x1,5x2,12x3), havárie, jedna z nejtěžších 1963 Jičín, na Manu 66 spadl po zadření Jawy 350 ( ta byla vyrobena na bázi RAVA 250), v roce 61 2x bodoval s MZ 250! Jen výcuc!
A pro Juru! Když tě nebaví data, což chápu, každej není takovej rapl jako já, hi, hi! Tak si sežeň knihu "Jezdec a smrt" od Vladimíra Škutiny! A budou se ti ježit chlupy na zádech!
Honza
14.1.2009 18:26 - Variotek
Variotek
JVV: Nevyšiluj, nikdo nepíše že se to opravovat nebude;-) Psát o historii je dost těžké, nejvíc zjišťováni informací, chce to i trochu tolerance od čtenářů ;-)
14.1.2009 18:26 - kevin
Vyber si svuj avatar...
společnými silami opravíme. Jen piš dál, Honzo.
Pochopitelně, že chyby se táhnou dál, když ji něčí ruka neopraví. :-)
14.1.2009 18:22 - JVV
Vyber si svuj avatar...
Omlouvám se, že jsem vůbec něco napsal! Pardon, mě to fuk není! Bohužel, asi ohledně internetu dojdeme k tomu, že Plzeň osvobodili sovětší vojáci v amerických uniformách, tak jak se to naší generaci také snažili vtlouct do hlav!
Chybu může udělat každej, bohužel! Ale když se neopraví, tak se táhne dál!
Ještě jednou se omlouvám, už vám to tady kazit nebudu!!!
Honza
14.1.2009 18:00 - Jura
Jura
Za sebe můžu říct že je mi fuk jestli Franta odpadl z TT v roce 64 nebo 5, stejně si konrétní data nezapamatuju a ani se o to nesnažím. Pokud jde ale o přiblížení toho kdo Franta Šťastný byl a co dokázal, jsem schopný tohle číst několikrát dokola (ok)

Nicméně chápu že kdo má v tomhle přehled nechce číst omyly.
14.1.2009 17:45 - Mefisto
Mefisto
Ono je hodně těžké dnes skutečně sehnat z různých zdrojů perfektní informace. V hodně věcech jsou na internetu velké nedostatky. Já jsem s Frantou Šťastným na závody nejezdil a sotva můžu dodat nejlepší životopis. Když se na to dívám zpět, tak vidím jen svou vinu v tom, že jsem to vůbec začal psát, aniž bych tušil, že i jiní dovedou psát blbosti.
14.1.2009 17:27 - kevin
Vyber si svuj avatar...
zasloužená kritika.
Tyto pocity trochu znám, něco se udělá a jsme přesvědčení, že je to dobré.......než přijde někdo, kdo hned vidí nedostatky. Je to nepříjemné.
Škoda, že Honza není naším konzultantem, ale schovávat se nemůžeme za někoho, kdo by to vzal systematicky bez chyb. Na sebe beru část podílu, určitě za záměnu Misana za Monzu, Misano je v článku napsáno tolikrát a já jsem si to nevšímal, neověřoval. Toto beru také na sebe, i když jsem článek nepsal.
Zatím neopravuji nic, aby autor mohl nalézt ty chyby.........i mě se to nelíbí, že těch chyb je tak moc. Kritika zasloužená, myslím, že stydět se Honza nemusí. Část redakce však ano.
:-(
14.1.2009 16:50 - JVV
Vyber si svuj avatar...
To autor: Píši to velice nerad, opravdu :-] ! Ale jestli je toto verze pro tisk, tak potěš Pánbů!!! Pochopil bych překlepy, sporná data,ale co nepochopím, je toto! V jednom odstavci je na příklad! Rok 1964 vynechal, ale na TT odpadl z 2.místa v jiném odstavci! Že místo Monzy je zde psáno Misano, že nejel celou sezonu, ale jel všechny GP, ale pochopitelně všechny nedojel atd.! Namíchanej rok 1956 s rokem 1957! Je toho moc! Oceňuji snahu, ale s jednou knihou (Janek tam má taky bludy)a tabulkami MS se prostě FŠ zpracovat nedá! Omlouvám se za tuto dosti příkrou kritiku, ale FŠ si tohle nezasloužil, bohužel!
To Kevin: S Yamahou jel 2 mistráky, GP v Monze (13., nikoli 8. jak píše Janek) a udělal titul mistra ČSR!Ten ve 250 vyjel taky s Jawou, bylo to v Klatovech!
Honza :-)
14.1.2009 7:12 - Mefisto
Mefisto
Když dostal Franta vyhazov od Jawy, tak začal jako soukromník na Yamaze, kterou si koupil za svě peníze. Dokonce jel i několik závodů MS. Poslední závod jel na Yamaze v Jičíně.
13.1.2009 21:17 - kevin
Vyber si svuj avatar...
tak to je bomba s tou Yamahou 350........to jel kde ?
Jinak, v roce 1970 opravdu Franta jel závod na Sachsennringu, kde Jawa nasadila 2 motorky 350-ky (spolu s Grassettim).
Díky za doplnění, Honzo. Mělo by se to doplnit do článku.
13.1.2009 20:59 - JVV
Vyber si svuj avatar...
FŠ startoval v GP i v roce 1970! Jednoválce Jawa a v závěru roku už jel Yamahu 350!
13.1.2009 19:38 - kevin
Vyber si svuj avatar...
František Šťastný jel v MS i v letech 1964 i 1967 ve třídě 350cc (asi jen vybrané závody či jenom jeden závod v roce - snad v Brně), jen v nich nezískal žádné body. Přestávku v těchto letech měl tedy jen naoko.
11.1.2009 20:55 - Jura
Jura
Jasně že jo, jen sem se mírně zastal felčarů, oni jsou součást kolotoče a někdy třeba ani nemůžou dělat tak jak by chtěli.
11.1.2009 20:45 - tom1100
tom1100
Minarelli i Jura : systém funguje...ale blbě... :-)
Strana:  1  2
PF 2012Přejeme všem čtenářům krásné a klidné Vánoce a mnoho úspěchů v novém roce 2012. Doufáme, že i v dalším roce nám zachováte přízeň. Těšíme se na další setkávání na našich stránkách.
22:17, 06.02.
22:41, 05.02.
23:04, 02.02.
21:11, 02.02.
22:21, 01.02.
21:11, 01.02.
19:27, 31.01.
16:59, 31.01.
23:08, 30.01.
23:22, 29.01.
23:12, 28.01.
22:45, 28.01.
19:38, 27.01.
23:19, 25.01.
23:07, 23.01.
00:14, 23.01.
23:54, 21.01.
23:42, 20.01.
22:34, 17.01.
23:49, 15.01.
22:59, 13.01.
23:45, 12.01.
00:17, 12.01.
00:38, 11.01.
00:18, 11.01.
23:10, 08.01.
22:45, 07.01.
23:30, 06.01.
23:05, 04.01.
23:58, 03.01.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V