jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Grid Girls sezona 2019: Sabrina Kolze z Baden-Württembergu
Grid Girls sezona 2019: Sabrina Kolze z Baden-Württembergu

Text a foto: Roman Klemm a archiv

O titulu Lewise Hamiltona ve formuli 1 vlastně nebylo od léta pochyb, Toyota byla mistrem slabě obsazeného světového šampionátu vytrvalosti prakticky již před prvním závodem sezony, ve formuli 2 bylo o mistrovi rozhodnuto již dlouho před koncem roku a ve formuli 3 ovládla celý ročník trojice týmu Prema.
Ano, mnoho napětí si fanda okruhů ve druhé polovině roku 2019 neužil – pojďme se tedy podívat na z optického hlediska vždy zábavnou stránku našeho sportu. Poté, co jsme si před rokem představili několik českých Grid Girls, pohlédneme tentokrát do sousedního zahraničí.

Kolik je Ti let a odkud jsi?

Je mi 28 a pocházím z Lichtenau u Rastattu. To zase není daleko od města Baden Badenu. Vyrostla jsem ale v Norimberku.

Co děláš, když nemodeluješ při závodech?

Jsem vystudovan8 zdravotní sestra a v současné době pokračuji v nástavbě jako vedoucí praxe v novém německém generalizovaném vzdělávání (sestra / dětská sestra / geriatrická sestra). Poté bych ráda pokračovala ve svém paliativním a intenzivním tréninku (péče o umírající). Mám ráda svou práci, stejně tak jako džob fotomodelky a Grid Girl. Na účinkování jako Grid Girl si buď beru volno, nebo hodiny, které jsem napracovala při nočních směnách.

Jaký je Tvůj vztah k automobilovému sportu?

Moji rodiče se poznali na setkání majitelů vozů VW-Scirocco, to znamená, že jsem vyrostla s auty. Nejraději bych sama usedla do kokpitu těch závoďáků tady kolem.

Máš oblíbeného jezdce?

Ne, mám ale oblíbený tým, T3 Motorsport. Jeho členové jsou neuvěřitelně přátelští a často za mnou zajdou na pokec před závodem. Poprvé, když jsem byla Grid Girl, tak jsem byla přidělena právě jim. Je to tak trochu chaotická parta, což mi perfektně vyhovuje, protože jsem taky taková.

Který ze závodních vozů se Ti nejvíce líbí?

Nejvíc se mi líbí Lamborghini Huracán GT3, miluji toto auto a moje vysněné auto na silnici bylo vždy Lamborghini.

Které auto v současné době sama řídíš?

Já sama mám bílý C-Klasse AMG Line, na kterém jsem nechala upravit pár věciček, jako například výfukový systém.

Jak dlouho jsi Grid Girl a jak jsi s tím začala?

Grid Girl jsem teprve od této sezóny. Přišla jsem k tomu přes Instagram. Své agentuře Public-Meets-People jsem poslala obrázek se svým vozem a hned se mě zeptali, jestli nechci s nimi jet do Rakouska. Samozřejmě jsem byla neuvěřitelně šťastná a všechny své kolegy v práci jsem do toho zapojila, jen abych dostala volno – ten víkend jsem totiž vlastně měla sloužit v noci... Díky bohu, že mám tak dobré kolegy a skvělé šéfy. Fungovalo to.

Můj otec mě již ve 13 letech přihlásil u foto-agentury, protože mi vždy přál abych tím způsobem vydělávala. Peníze, které to vyneslo, jsem ale všechny vydala v nahrávacím studiu, protože hudba byla moje další velká vášeň a vždy jsem chtěla zpívat. Nikdy jsem nevěřila, že bych mohla uspět i jako modelka - kvůli mé výšce. Byla to náhoda, že jsem začala se shootingy. Chtěla jsem udělat jen pár soukromých fotek se svým autem, pak jsem se ale ani nemohla ubránit nabídkám. Mí fotografové mi řekli, že jako fotomodelka ani nemusím být zvláště vysoká, na obrázcích to přeci nikdo nevidí. Od té doby dělám mnoho shootingů a právě i Grid Girl. Miluji tuto práci a můj otec by byl neuvěřitelně hrdý, kdyby byl ještě mezi námi. Tato zkušenost mi právě ukázala, že v životě můžete dělat cokoli, pokud to jen chcete a věříte si.

Kolik motoristických akcí jsi tento rok navštívila a které?

Počínaje Spielbergem jsem byla na každém závodě ADAC GT-Masters. Myslím, že je neuvěřitelné mít tuto příležitost. Tolik se tu dá zažít, tolik vidět a potkáváš zde neuvěřitelně skvělé lidi.

Máš nějaké zvláště zajímavé zážitky ze světa motoristického sportu?
Organizátoři se o nás úžasně dobře starají. Vždy dostaneme snídani formou bufetu a i teplý oběd, kde si můžeme vybrat, co chceme. Nápoje, sladkosti. Šéfové naší agentury jsou pořád kolem nás a starají se, jestli máme dost jídla, pití atd. A ptají se, zda je vše v pořádku. V každém ohledu mne výborně přijali.


Co bys zlepšila z pohledu Grid Girl na průběhu závodních víkendů?

Nevidím nic, co by se mělo nebo dalo zlepšit. ADAC a Public-Meets-People odvádějí skvělou práci a jsem jim za tuto šanci velmi vděčná. Není totiž všude samozřejmé, že tak „malou“ holku, jako jsem já, angažují. Existuje mnoho agentur a pořadatelů, kteří vyměřili minimální výšku děvčat na 170 cm. Já měřím jen 157 cm a takhle malé dívky tedy nemají ani šanci se prosadit! U ADAC tomu tak není.

Znáš česko-slovenské okruhy Most, Brno a Slovakiaring?

Letos jsem v GT-Masters začala až podnikem v Rakousku, takže jsem Most nestihla, ale těším se tam příští rok. V samotné České republice jsem velmi často, protože moje teta, sestřenice a bratranec žijí velmi blízko hranic.

... a Tvé plány do budoucna?

Moje plány do budoucna vypadají tak, že chci na sektoru modelingu dosáhnout ještě vice. Přihlásím se do dalších soutěží, jako je Miss Tuning a podobné. Uvidíme, jak daleko se určité věci v budoucnosti změní, pokud jde o zmíněnou minimální výšku. Navíc dnešní ideál krásy již neodpovídá rozměrům oněm báječným 90/60/90. To bylo jednou! Myslím, že je to velmi smutné. Žena by měla mít oblé křivky. Mnoho dívek hladoví a hubne, jen aby odpovídaly dnešním předepsaným ideálům, což není správné! Každý by měl být hrdý na to, čím je! V životě můžete dosáhnout mnoha věcí - zejména pokud zůstanete taková, jaká jste, a nic nepředstíráte. Doufám, že toho i v dalších letech na tratích hodně zažiju a že se budu moci podělit o svůj smích s lidmi kolem. Myslím, že jsem v tom ohledu na správné cestě, navzdory svému věku.

 

 
 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Šanghaj:Paffett si odváží vítězství, di Resta titul a Spengler zklamáníPaffett zvítězil před di Restou a Timo Scheiderem. Hlavní adept na titul Spengler v závodě nebodoval a v celkovém pořadí se propadl až na třetí místo.
20:34, 04.12.
19:16, 03.12.
21:19, 02.12.
21:03, 06.10.
18:05, 07.07.
18:01, 19.05.
17:02, 06.05.
22:06, 07.03.
13:16, 26.01.
15:53, 05.01.
14:56, 01.01.
14:46, 01.01.
18:00, 29.12.
19:53, 15.10.
16:38, 28.09.
19:46, 24.09.
22:27, 15.07.
21:34, 23.06.
22:58, 03.06.
20:34, 29.05.
19:10, 20.05.
17:00, 06.05.
20:49, 18.12.
21:42, 24.09.
22:24, 10.09.
22:00, 02.07.
22:02, 21.05.
19:45, 07.05.
17:14, 08.04.
19:38, 16.10.
EuroSpeedway Lausitz EuroSpeedway LausitzEuroSpeedway Lausitz
Mugello - závod Mugello - kréning, kvalifikaceMugello - testy
Oschersleben závod Oschersleben - tréning, kvalifikaceOschersleben - testy