jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Lorenzova smůla v sezoně 2019 pokračuje.

Jorge Lorenzo  přešel k Hondě a doufal, že se mu bude dařit, ale v posledních dvou závodních víkendech mu selhal motocykl a musel zastavit dokonce třikrát, což je velmi neobvyklé. Něco podobného se však stalo i Marku Márquezovi.

Márquez musel odstavit motorku při tréninku v Argentině, když mu spadl řetěz.
Stejný problém měl Lorenzo při kvalifikaci v Austinu. Dobré je, že v obou případech řetěz nezablokoval zadní kolo.

Jednou z možných příčin je, že se nová kyvná vidlice z karbonového vlákna za určitých podmínek, neočekávaným způsobem napne, což umožní, aby řetěz vyskočil z ozubeného kola.

Když Lorenzo odjel z trati a předčasně ukončil nedělní závod, zdálo se pravděpodobné, že příčinou je zase řetěz, protože se neobjevil žádný kouř nebo únik kapaliny.

Lorenzo, který se v jedenáctém kole už dostal ze čtrnácté pozice na devátou, řekl, že tentokrát to byla jiná závada.

V úterý stále ještě manažer týmu Alberto Puig neznal příčinu a tvrdil, že stále ještě se snaží zjistit, co se vlastně stalo.

Poslední problém dovršil zklamání na začátku Lorenzovy kariéry v týmu Repsol Honda. Musel vynechat úvodní test  kvůli zlomenině kosti v zápěstí, potom při tréninku v Kataru utrpěl zlomeninu žeber, potom měl problém na startu a v Argentině další problém se řidítky.

„Na začátku závodu, když byla nádrž plná, bylo těžké zastavit, takže jsem udělal některé podivné chyby, což bylo zvláštní, protože normálně chyby nedělám,” řekl Lorenzo o závodě v Austinu.

„Ale dvakrát jsem vyjel z trati, protože jsem nemohl motorku zastavit, takže jsem ztratil další jednu nebo dvě pozice.”

„U toho nového motocyklu máme velkou setrvačnost a musíme na tom pracovat, aby se dal motocykl snadněji zastavit.”

„Ale když jsem mohl zůstat soustředěný, rychlost nebyla vynikající ve srovnáni s Markem například, ale mohl jsem být trochu rychlejší než ve warm up, a dnes si myslím, že s těmi všemi pády mohla být naše pozice tak osmé nebo deváté místo. Takže to bylo trochu lepší než v Kataru nebo v Argentině. Byl by to lepší závod, ale nemohli jsme ho dokončit.”

Lorenzo má před evropskými závody jen sedm bodů a v celkovém hodnocení je sedmnáctý.

„Smůla nebo štěstí, to člověk nezmění. Stane se to nebo nestane. Tentokrát se to stalo ve třech závodech za sebou,” pokrčil rameny.

„Takže teď jedeme do Jerezu. Důležité je, abychom tam byli rychlí, konkurenceschopnější, abychom při kvalifikaci nebojovali o třetí nebo čtvrtou řadu, ale o první nebo druhou. Potom se pokusíme o mnohem lepší výsledek v závodě.“

„Myslím, že to můžeme dokázat, o tomto víkendu jsme získali další zkušenosti. A na lepší trati, jako je ta v Jerezu, můžeme být konkurenceschopní.“

Dobré je, že jeho četná zranění, která začala loni v Aragonii, jsou už teď téměř úplně vyléčená.

Zdroj: www.crash.net

 
 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
17.4.2019 22:11 - Mefisto
Mefisto
Tak mám dojem, že všichni ostatní mají prázdné nádrže? 9-I
Velkou cenu Německa vyhrál Márquez před Viňálesem a CrutchlowemMarc Márquez (Repsol Honda Team) už podesáté zvítězil na Sachsenringu, v neděli vyhrál Velkou cenu Německa s náskokem 4,5 s a zvýšil svůj náskok v šampionátu. Vyrovnal Rossiho rekord v počtu vítězství na jednom okruhu. Jako druhý dojel do cíle Maverick Viñáles (Monster Energy Yamaha MotoGP) a Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol).
21:24, 19.07.
13:13, 16.07.
12:52, 16.07.
18:07, 15.07.
17:53, 07.07.
17:35, 07.07.
12:28, 07.07.
21:42, 06.07.
18:34, 06.07.
18:29, 06.07.
14:47, 06.07.
14:41, 06.07.
11:53, 06.07.
18:29, 05.07.
18:20, 05.07.
12:39, 05.07.
11:50, 05.07.
16:16, 04.07.
19:19, 03.07.
12:26, 02.07.
15:30, 30.06.
14:55, 29.06.
14:36, 29.06.
11:44, 29.06.
16:01, 28.06.
11:54, 28.06.
19:01, 27.06.
15:36, 16.06.
14:17, 16.06.
11:36, 15.06.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V