jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Druhý den testů v Sepangu: Viñáles převálcoval konkurenty

Maverick Viñáles (Monster Energy Yamaha MotoGP) se druhý den v Sepangu dostal na čas, který byl pouze o 0,067 s pomalejší než nejrychlejší kolo všech dob, které zajel loni Jorge Lorenzo (tj. 1 min 58,830 s.), i když to nebyl oficiální rekord. Mohl by tento čas být překonán třetí den? Viñáles byl při odpoledních testech delší dobu na třetím místě a svůj rekordní čas si nechal na poslední minuty dne. Před třetím sektorem měl náskok více než tři desetiny a nakonec přejel cílovou čáru časem o 0,527 s před druhým jezdcem, Álexem Rinsem (Team Suzuki Ecstar).

Tým Monster Energy Yamaha tak navázal na dobrý výsledek prvního dne. Valentino Rossi byl šestý. Najezdil 51 kol a byl jen o dvě desetiny sekundy pomalejší než druhy Rins, i když ztráta na týmového kolegu byla větší než včera. Yamaha má náročný program, zkouší různá křidélka a součásti podvozku. S tím, jak postupují dopředu, jsou spokojení už od listopadu. Ředitel týmu Massimo Meregalli uvedl, že se teď budou nejvíc soustředit na poslední část zatáček a hlavně na akceleraci.

Fabio Quartararo a Franco Morbidelli z týmu Petronas Yamaha SRT zakončili den čtrnáctým a patnáctým místem. Oba najezdili cenných 58 kol.

Zdálo se, že nejrychlejším jezdcem dne bude Álex Rins, ale nakonec ho z prvního místa v tabulce odsunul Viñáles. I tak zajel ve čtvrtek skvělý čas – 1 min 59,424 s – a najezdil 61 kol. Manažer týmu Davide Brivio řekl, že to jde dobře a že oba jezdci mají jinou kyvnou vidlici a novou aerodynamiku a některé různé kombinace mapování motoru, spojky „a takové věci” a také výfuk, který zkoušeli druhý den. Řekl, že se soustředí na správné vyřešení „puzzle” pro první závod. Zdá se, že Rinsovy časy se vyvíjejí dobře, i když Suzuki pro sezonu 2019 ztrácí výhody nového týmu. Nováček Joan Mir najezdil 64 kol a v tabulce byl jednadvacátý.

Za Rinsem skončil nejrychlejší jezdec Ducati druhého dne – opět to byl jezdec nezávislého týmu, tentokrát Jack Miller (Alma Pramac Racing). Australský závodník se na třetí místo dostal až ke konci dne, na Rinse měl ztrátu pouhé jedné desetiny. Najezdil 49 kol. Za ním se umístil Andrea Dovizioso z továrního týmu Mission Winnow Ducati. Před závěrečným šturmem byl na prvním místě v tabulce, ale pak klesl na čtvrté místo. Na začátku pracoval na rámu a manažer týmu Davide Tardozzi potvrdil, že Doviziosův týmový kolega Danilo Petrucci se soustředil na nalezení lepšího spojení mezi závěrkou plynu a zadní pneumatikou – pracoval na elektronice a motoru. Potom se úlohy obrátily. Tardozzi také potvrdil, že plánují i nějakou práci na aerodynamice. To by mělo proběhnout zítra. Dnes pracovali oba jezdci v tandemu, na trati byli zároveň, odpoledne zkoušeli delší jízdy. Petrucci řekl, že toho má ještě „víc na učení” než jeho týmový kolega. Den zakončil na deváté pozici. Tito Rabat (Reale Avintia Racing) se na motocyklu GP18 dostal v závěru dne před Petrucciho, skončil na sedmé pozici. Francesco Bagnaia (Alma Pramac Racing) byl dvanáctý jako nejrychlejší z nováčků.

Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol) podal ve čtvrtek dobrý výkon. V závěru dne se dostal na páté místo v tabulce jako nejrychlejší jezdec Hondy. Vrací se na trať po ošklivé zlomenině kotníku, kterou utrpěl loni na Phillip Islandu. Najezdil 53 kol. Jeho nejlepší čas byl jen o čtyři desetiny horší než Doviziosův čas. Během testů také měl nehodu, ale vyvázl bez zranění. Další jezdec Hondy byl osmý, byl to Marc Márquez (Repsol Honda Team). Opět ukončil testování brzy, najezdil 37 kol, i když odpoledne zkoušel některé delší jízdy. Tým potvrdil, že testování probíhá podle plánu, i když úřadující šampión jezdí méně než obvykle – loni denně zajel při testech přes 90 kol. Pracovali na novém motocyklu, novém motoru a na elektronice, ještě mají bohatý program, budou testovat i různé typy kapotáže. Crutchlowův týmový kolega Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) byl desátý po šedesáti kolech. Stefan Bradl (Honda Test Team) najezdil 59 kol a byl šestnáctý.

Výsledky týmu Red Bull KTM Factory Racing se oproti prvnímu dni změnily – Johann Zarco byl nejrychlejším jezdcem rakouského výrobce – poprvé od svého přechodu na KTM. Řekl, že jeho postup dopředu byl rychlejší, než předpokládal. Byl velmi spokojený s tím, že se poprvé dostal pod hranici dvou minut. Den zakončil jedenáctým místem, najezdil 58 kol. Jeho týmový kolega Pol Espargaró byl sedmnáctý, byl jen o něco přes tři desetiny sekundy pomalejší. Testovací jezdec KTM Mika Kallio byl o dvě místa za ním, dostal se před nováčka Miguela Oliveiru (Red Bull KTM Tech 3). Pro malajského jezdce Hafizhe Syahrina byl druhý den testů složitější, skončil mimo první dvacítku.

Aleix Espargaró (Aprilia Racing Team Gresini)  poměrně brzy zkoušel simulaci závodu, Andrea Iannone se dál soustředil na adaptaci na motocykl. Vyvážení motocyklu, elektronika, kontrola točivého momentu – to byly věci, na které se italská továrna soustředila. Espargaró zakončil den 13. místem, najezdil 54 kol, Iannone byl osmnáctý, najezdil 39 kol. Technický manažer Romano Albesiano také potvrdil, že nejde jen o nejbližší budoucnost značky, že pracují na plánech, které budou znamenat velké změny v testech, tak aby později během sezony mohli provést radikálnější změny ve vývoji.
 

Zdroj: www.motogp.com

 
 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Velkou cenu Německa vyhrál Márquez před Viňálesem a CrutchlowemMarc Márquez (Repsol Honda Team) už podesáté zvítězil na Sachsenringu, v neděli vyhrál Velkou cenu Německa s náskokem 4,5 s a zvýšil svůj náskok v šampionátu. Vyrovnal Rossiho rekord v počtu vítězství na jednom okruhu. Jako druhý dojel do cíle Maverick Viñáles (Monster Energy Yamaha MotoGP) a Cal Crutchlow (LCR Honda Castrol).
13:13, 16.07.
12:52, 16.07.
18:07, 15.07.
17:53, 07.07.
17:35, 07.07.
12:28, 07.07.
21:42, 06.07.
18:34, 06.07.
18:29, 06.07.
14:47, 06.07.
14:41, 06.07.
11:53, 06.07.
18:29, 05.07.
18:20, 05.07.
12:39, 05.07.
11:50, 05.07.
16:16, 04.07.
19:19, 03.07.
12:26, 02.07.
15:30, 30.06.
14:55, 29.06.
14:36, 29.06.
11:44, 29.06.
16:01, 28.06.
11:54, 28.06.
19:01, 27.06.
15:36, 16.06.
14:17, 16.06.
11:36, 15.06.
15:51, 14.06.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V