jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Lutopol Racing míří s formulí na okruhy
Lutopol Racing míří s formulí na okruhy

Petr Zelenka, žijící v Lomu u Mostu, s týmem Lutopol Racing pojede příštím rokem s formulovým vozem Renault 2,0, který si pronajal na sezónu 2018 od HKC Racing. Vůz odjel již jeden závod v ČR a na konci té letošní sezóny se s ním svezl Pavel Machulda při posledním závodu Carboniacupu v Mostě. Vůz dříve jezdil italský formulový šampionát.

Podle výsledků testování na mosteckém autodromu, který se konal 25. října, by v tomto závodu Petr zřejmě dojel v popředí startovního pole. Tak uvidíme, jak se bude týmu Lutopol dařit v Carboniacupu roku 2018. Petr Zelenka není v tomto seriálu žádný začátečník, když od roku 2014 jezdí se Suzuki Swift ve skupině A. 

Položili jsme Petrovi několik otazek, jak se těší na sezónu s formulí atp.

Petře, jak vzpomínáš na své závodnické začátky a jaký byl tvůj první opravdový závoďák?

Začal jsem už dávno s minikárami, presmotokárami a jiným závodním náčiním, ale doposud tím vozem nejúspěšnějším byl kopcový VW Golf ve skupině A. Potom následovaly další vozy, včetně okruhových vytrvalostních závodů Le Brno a Le Most, kopce mi přišly už příliš nebezpečné, zvlášť když měl Triola cup pauzu a zúčastnil jsem se okrajových závodů v okolí. Postavil jsem proto okruhový speciál Suzuki Swift a plnil snad úspěšně startovní pole do 1600 ccm s handicapem obsahu motoru, pouhých 1300 ccm, nádherná doba.

Co říkáš na Carboniacup, jaký je to z tvého pohledu seriál?

Tento seriál je nad očekávání velmi kvalitně obsazený, jak technikou, tak i jezdeckou účastí, startují zde jak legendy okruhového sportu, tak i naděje do budoucna, organizačně je tento seriál zvládnutý, ale už podle mého nekoresponduje časově s náročností logistiky a následnou odpovídající přípravou zázemí, jednoduše zde vše probíhá za běhu a v malém časovém rozmezí, znám ale i důvody. Samozřejmě jeden den na závodním okruhu stojí méně než dva, tak že to bohužel chápu.
 
Několik sezón strávených se Suzuki Swift, bude to snadné přestoupit do dvoulitrové formule?

Jednoduché to není z pohledu jiného jezdeckého stylu, formule má přesnější řízení, její náročnost se projeví především v odlišném brždění v porovnání s cestovním vozem, tudíž si zvykám, ale to zvykání je příjemné, protože vůz, ve kterém teď jezdím, funguje jako ryze závodní dravec, který umožní projevit skryté ambice pilotů.

Jak se těšíš na starty s tak silným vozem?

Můj splněný sen, přál jsem si vždycky řídit čistokrevný závodní vůz za podpory profesionálního týmu, který nemá ve zvyku prohrávat.

Popřejeme týmu Lutopol Racing hodně zdaru a těšíme se na přízeň fanoušků motorsportu v nadcházející sezóně.

Zdroj: Vláďa Rožánek
Lutopol Racing Lom u Mostu, foto HKC Racing


 

 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Novinky ze světové rallyeExterní příspěvek ... Začátek měsíce června se blíží a s ním i další díl z dlouhého seriálu Mistrovství světa v rallye 2014. Prvních pět závodů již máme za sebou a ten šestý, pořádaný na horké a prosluněné italské půdě, pomalu klepe na dveře.
20:33, 09.11.
23:22, 08.11.
23:19, 08.11.
17:05, 28.10.
17:23, 24.10.
20:02, 22.10.
23:28, 16.10.
21:47, 13.10.
19:53, 24.09.
20:09, 17.09.
17:55, 16.09.
17:28, 16.09.
18:55, 14.09.
12:52, 14.09.
08:48, 11.09.
21:59, 10.09.
14:55, 07.09.
14:51, 07.09.
22:17, 06.09.
22:31, 02.09.
13:52, 19.08.
13:45, 19.08.
22:35, 09.08.
22:10, 06.08.
21:39, 29.07.
22:53, 28.07.
15:30, 23.07.
15:25, 23.07.
13:21, 16.07.
22:25, 15.07.
Závod historických vozů v Pau Valencie - zřícená skleněná kukaň VIPJKDesigns - přilby českých jezdců - (c) JKDesigns
Mercedes-Benz SLR McLaren Mercedes-Benz SLR McLarenMercedes-Benz SLR McLaren Roadster
McLaren F1 roadcar Race of Champions