jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Rozhovor motogp.com s Álexem Rinsem po VC Argentiny

Álex Rins z týmu Suzuki Ecstar získal v Argentině své první pódium v MotoGP, do cíle dojel jako třetí.

Pokud jde o obnovení smlouvy – prý bude oznámeno v nejbližší době...

O obnovení smlouvy jsme už hovořili a je pravda, že všechno probíhalo přirozeně a hladce. Je to nabídka, kterou nelze odmítnout. Zpráva přijde opravdu brzy!

Dělal jste v předsezonním období něco zvláštního? Jaké to je, zahájit sezonu bez zranění?

Naštěstí jsme měli normální předsezonní období, bez zranění a bez překážek, takže jsem mohl trénovat a dokončit předem stanovený program. To mi nepochybně hodně pomohlo k tomu, abych mohl na motorce jezdit tak, jak chci, a zvládat náročný pracovní plán, který jsme měli během zimního tréninku, tak abychom otestovali všechno, co Suzuki měla k dispozici, a mohli jsme postavit motorku podle toho, jak mi to vyhovuje.

Jak jste zvládl tu podivnou situaci na startovním roštu v Argentině?

Je pravda, že to bylo napínavé – přišlo to najednou a bylo to trochu zmatené. Tým mi dal informaci a volba byla správná. Jakmile jsme byli znovu na startovním roštu, uvolnil jsem se a dokázal jsem dobře odstartovat. 

Bylo to poprvé, kdy jste jel ve vedoucí skupině. Co vás nejvíc překvapilo a co jste se z toho naučil?

Člověk se toho hodně naučí, když je s vedoucími jezdci. Především jsem viděl tři tovární motorky – Jackovu Ducati, Calovu Hondu a Zarcovu Yamahu. Podařilo se nám získat opravdu zajímavé informace, které nám rozhodně pomohou v nadcházejících závodech.

Co bylo při závodě klíčovým momentem? Dovedl jste si v některé chvíli představit, že byste vyhrál?

Nejdřív jsem viděl, že bych mohl jet rychleji, ale nemohl jsem předjet Jacka, takže jsem si řekl, že se na něj nalepím a on mě potáhne za sebou, ale když jsem viděl tu rychlost, dokázal jsem ještě zrychlit a zkusil jsem předjet. Když jsem předjel, vyjel jsem ze stopy při brždění. Na trati to bylo velmi náročné, protože člověk musel být se stopami opravdu precizní, protože na některých místech to bylo opravdu mokré a nebezpečné. Ale určitě jsem si opravdu užíval každé kolo.

Co je cílem pro tuto sezonu? 

Podávat vyrovnané výkony, jezdit pravidelně na předních pozicích v každém závodě. Určitě budou okruhy, kde budeme mít větší problémy než jiní závodníci, kterým naopak budou vyhovovat, ale cílem je dokázat si poradit za jakýchkoli podmínek.

Co jste se naučil od Iannona. Vidíte ho pro budoucnost jako dobrého týmového kolegu?

Od Andrey jsem se naučil spoustu zajímavých věcí. Je to závodník se spoustou zkušeností v MotoGP a je opravdu rychlý. Myslím, že mít tak rychlého kolegu je vždycky dobré pro jezdce i pro tým.

Sníte o tom, že letos vyhrajete nějaký závod?

Ovšemže ne. To není sen, to je cíl. Nevím, kdy to přijde, jestli tento měsíc, tento rok nebo v příštím roce, ale je jasné, že máme potenciál podávat dobrý výkon a tvrdě pracujeme na tom, abychom zvítězili.

Dovedete si představit, že byste se Suzuki bojoval o titul?

Projekt, který mi představili, když jsem byl v Moto2, mě zaujal od první chvíle. Když jsem se dostal k týmu a když  jsem se s nimi setkal a pracovali jsme spolu, potvrdilo se všechno, co slíbili. Jsem opravdu spokojený v té továrně, v tom týmu, s tím, jak se ke mně chovají. A jsem přesvědčený o tom, co tahle motorka dokáže. A protože pracujeme co nejvíc, můžeme docílit některé důležité věci. Jestli můžeme bojovat o titul? Nejdřív je nutné přesvědčivě vyhrát závody a potom je možné myslet na titul. Ale kdybychom si nemysleli, že to můžeme zvládnout, nevybral bych si Suzuki, když jsem postoupil do MotoGP.

Jak se díváte na incident mezi Márquezem a Rossim?

Upřímně řečeno, aniž bych chtěl někoho rozzlobit, myslím, že jsme v Argentině viděli skvělou vedoucí skupinu. Jack, Cal, Johann předvedli skvělý závod. Měnili jsme si pozice, bojovali jsme, trať byla opravdu složitá – přál bych si, aby právě tohle si odnesli fanoušci z tohoto závodu. Ten boj o vítězství, který jsme měli, a veškeré to úsilí, které do toho každý z nás vložil na trati.
 


 

Zdroj: www.motogp.com

 
 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Vítězem Velké ceny Německa Márquez před Rossim a ViňálesemMarc Márquez (Repsol Honda Team) přepsal další kousek historie na Velké ceně Německa – na Sachsenringu získal devátou pole position v řadě a získal deváté vítězství na tomto okruhu, napříč všemi třídami. Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP) byl druhý a udržel si druhé místo v celkovém pořadí, po složitých pátečních trénincích se výrazně zlepšil Pódium doplnil jeho týmový kolega Maverick Viñáles.
20:49, 18.07.
14:14, 16.07.
22:50, 15.07.
15:21, 15.07.
15:15, 15.07.
21:00, 14.07.
20:48, 14.07.
15:30, 14.07.
15:23, 14.07.
15:15, 14.07.
15:06, 14.07.
23:09, 13.07.
21:16, 13.07.
20:50, 13.07.
20:31, 13.07.
20:33, 11.07.
23:24, 10.07.
19:19, 10.07.
22:30, 05.07.
16:21, 02.07.
22:39, 01.07.
21:56, 01.07.
15:04, 01.07.
13:18, 01.07.
23:57, 30.06.
23:20, 30.06.
21:19, 30.06.
12:15, 30.06.
21:54, 29.06.
21:21, 29.06.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V