jméno: heslo: | Registrovat
  formule1.phorum.cz www.motormix.cz www.terlickyokruh.nolimit.cz www.maxpowerleague.cz www.gptours.cz
 
 
Lorenza zarazily Puigovy poznámky

Jorge Lorenzo tvrdí, že „velké nehody” a zranění, která v letošní sezoně utrpěl, jsou důkazem toho, jak moc se snaží  v týmu Repsol Honda.
 
Trojnásobný šampión královské třídy se zatím na motocyklu RCV nedostal do první desítky. Nedávné poznámky Alberta Puiga naznačily, že by Lorenzo měl víc riskovat a že to není otázka techniky, ale odvahy a ochoty.

„No, on je šéf a člověk, ke kterému mám velký respekt, protože si myslím, že zná ty motocykly a tenhle svět,” odpověděl ve čtvrtek Lorenzo v paddocku v Misanu.

„Ale jak může někdo říct, že jsem se nesnažil a že jsem na té motorce neriskoval – protože jsem měl velké nehody, vždycky proto, že jsem se chtěl pokusit získat dobré výsledky.”

„V tom asi byl problém. Možná jsem na to tlačil až moc, ještě než jsem přesně znal tu motorku, a proto jsem havaroval a zranil se a tím se všechno ještě zkomplikovalo.”

„Protože všechno vychází z těch zranění. Bez těch zranění bych určitě dokázal, možná ne vyhrávat závody, ale někdy skončit na pódiu a v první pětce.”

Poslední Lorenzovo zranění bylo také jeho nejtěžším zraněním od přechodu k Hondě; nemohl závodit dva měsíce, poté co si v Assenu zlomil obratle.

Když ho požádali, aby srovnal svou současnou situaci se situací během své první sezony u Ducati, odpověděl.

„Ten první rok u Ducati jsem taky měl problémy, ale teď jsem měl větší problémy, protože ještě než začala sezona, měl jsem loni dvě velká zranění, v Aragonii zranění nohy a v Thajsku zápěstí.”

„Potom v předsezonním období jsem si zlomil člunkovou kost. V Kataru jsem si zlomil nějaká žebra a velké bylo zranění v Assenu. Ještě nikdy jsem nebyl úplně fit když jsem jel na Hondě, takže jsem nikdy nemohl jet na maximum.”

„Takže takhle je to v MotoGP těžké, ještě těžší, když se na motorce necítíte úplně pohodlně, to je pocit, který mám momentálně na Hondě.”

„Ještě nikdy jsem se necítil opravdu bezpečně, hlavně pokud jde o přední část motorky. To jsou všechny ty okolnosti dohromady, zvlášť ta zranění, to všechno způsobuje, že moje situace nebo moje výsledky jsou tak špatné.”

Lorenzo se při svém návratu k závodění v Silverstonu kvalifikoval na 21. pozici a skončil na 14. pozici, potom předčasně ukončil testy v Misanu, po pouhé polovině dne, kvůli bolesti způsobené zraněním.

„Mohl jsem zůstat a dokončit test, to byla možnost,” řekl. „Ale po závodě v Silverstonu bylo to zranění zanícené a já jsem cítil ještě větší bolest než před Silverstonem.”

„Takže nemělo smysl dál zatěžovat to zranění, protože to byl jen test. Jezdil jsem asi o tři sekundy pomaleji než nejrychlejší jezdci a pro tým i pro mne nemělo smysl dál testovat. Proto jsme se rozhodli, že nebudeme dál zatěžovat zranění a doléčíme se co nejvíc pro tento víkend.”

Dobrá zpráva je, že ty zlomeniny jsou „pevné, takže to mě uklidňuje, abych mohl jezdit. Ale dokud nesednu na motorku a neuvidím, jak se cítím, nebudu vědět, jak to je. Je mi dobře, cítím se lépe, ale ne perfektně. Myslim, že to potřebuje víc času, vyléčit se po tomto zranění.”

Vzhledem k tomu, že v Silverstonu neměl dostatečnou rychlost, vrátil se k závodění příliš brzo?

„Taková je mentalita závodníka, ne? Známe historii jezdců MotoGP a já jsem v minulosti dělal ještě bláznivější věci,” řekl. „Byl jsem dva měsíce mimo závodění,dříve nebo později jsem se musel vrátit.”

„Podle mne bylo příliš brzo v Brně, příliš brzo v Rakousku, ale v Silverstonu jsem mohl jezdit tak, jak jsem jezdil. Ano, velmi pomalu a velmi daleko od těch nejrychlejších, ale měl jsem pocit, že to byl ten správný moment pro návrat, abych získal určitou rychlost a dostal se trochu do rytmu, protože tři měsíce mimo motorku by bylo příliš mnoho.”

V minulé sezoně získal  Lorenzo v Misanu pole position na Ducati, ale  ke konci závodu spadl, když jel na druhé pozici.
 

 

Zdroj: www.crash.net

 

Přidejte na : Facebook delicious Delicious
 
Nenalezen žádný článek
Nenalezen žádný komentář.
Úřadující mistr světa a nováček bojovali v Misanu až do cíleMarc Márquez (Repsol Honda Team) byl vítězem Velké ceny San Marina. Mistr světa sváděl těsný souboj s nováčkem Fabiem Quartararem (Petronas Yamaha SRT), boj o vítězství pokračoval až do posledního kola. Pódium doplnil Maverick Viñáles (Monster Energy Yamaha MotoGP), na Márqueze měl ztrátu 1,6 s.
22:36, 19.10.
09:05, 19.10.
13:45, 18.10.
09:35, 18.10.
09:32, 18.10.
22:28, 17.10.
22:02, 16.10.
21:08, 16.10.
22:37, 15.10.
22:14, 07.10.
18:05, 06.10.
11:49, 06.10.
17:56, 05.10.
11:17, 05.10.
11:13, 05.10.
10:54, 05.10.
13:04, 04.10.
22:11, 03.10.
21:40, 01.10.
20:57, 25.09.
21:09, 22.09.
21:03, 22.09.
15:41, 22.09.
13:59, 22.09.
20:27, 21.09.
19:35, 21.09.
14:46, 21.09.
14:22, 21.09.
11:08, 21.09.
21:20, 20.09.
Pedrosův pád na GP České Republiky GP ŠpanělskaGP Španělska - kvalifikace
GP Španělska - tréning GP KataruGP Kataru - kvalifikace
GP Kataru - tréning Testy KatarRepsol Honda RC212V